Φάμπρικα Λεωνιδίου - Τρεις Μύλοι

Η διαδρομή αυτή είναι μια εύκολη διαδρομή, ιδανική για οικογένειες, έχει διάρκεια 30' και η απόσταση που θα διανύσουμε είναι περίπου 2 χλμ από τη Φάμπρικα μέχρι τους τρεις μύλους.

Οδηγίες

Ξεκινώντας από την Φάμπρικα ανεβαίνουμε την μικρή ανηφόρα προς τον κεντρικό δρόμο του Λεωνιδίου και στρίβουμε δεξιά. Συνεχίζουμε ευθεία για 1.4χλμ διασχίζοντας το Λεωνίδιο. Δεξιά και αριστερά βλέπουμε πανέμορφα αρχοντικά με πολύχρωμες αυλές και μυρωδάτες αυλές. Το Λεωνίδιο είναι γνωστό για την ιδιαίτερη αρχιτεκτονική του.

Αρχιτεκτονική

Μόλις φτάσουμε στην είσοδο του Λεωνιδίου θα δούμε στα αριστερά μας ταμπέλες για τον Αγροτικό Συνεταιρισμό Λεωνιδίου και ταμπέλες για πεδία Αναρρίχησης και θα συνεχίσουμε την πορεία μας αριστερά προς τον χωματόδρομο. Στο σημείο αυτό αρχίζει η ανάβαση η οποία είναι μικρής κλίσης. Μετά από 200 μέτρα υπάρχει ταμπέλα που δείχνει το μονοπάτι προς τα δεξιά για τους τρεις μύλους. Σε λιγότερο από 5 λεπτά θα φτάσουμε στους τρεις ανεμόμυλους όπου θα δούμε την μαγική θέα 270 μοιρών από τη θάλασσα, τον κάμπο, το Δαφνώνα, το Λεωνίδιο και τον Κοκκινόβραχο.

Μονοπάτι

ανεμόμυλος

θέα προς θάλασσα

Δείτε το βίντεο - reel με την μαγική θέα από το σημείο και ακολουθείστε μας στο instagram για περισσότερες πληροφορίες.